لحظه

... Just a snapshot ...

... Just a snapshot ...

آخرین مطالب
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۲۵ جبر
  • ۲۴ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۲۷ The truth
پیوندهای روزانه

باز هم تمایز

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ق.ظ

از ابتدا می دانستم که طبیعت را اصالتی نیست و خلاف مسیر آن گام برداشتن را عملی شجاعانه و متفکرانه تلقی می کردم. تصور می کردم اینکه برای مقابله با امری طبیعی، تلاش و انرژی بسیار مصرف می کنم و همیشه طالب استثنا هستم -در مقابل قواعد طبیعی- ناشی از شجاعتی از پیش اندیشیده شده است. امروز می دانم تمام تلاشهایم، در مقابل آنچه بعد از این باید بکنم، در حد دیوانگی هایی محافظه کارانه بوده اند و بس. طبیعت و امر طبیعی، بسیار وحشی، غیر منصفانه و بیش از اندازه واقع گرایانه و در خدمت منافع گروه هاست. اخلاق فردی ایجاب میکند خود را از سیطره جمع بیرون بکشم و به تمایزی که به آن نیاز دارم عینیت ببخشم.

۹۵/۱۰/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
لیلا مجیدی

نظرات  (۱)

واو! چه متهورانه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی